Home BUSINESS Το Facebook πρόκειται ν’ αλλάξει την ονομασία του
BUSINESS

Το Facebook πρόκειται ν’ αλλάξει την ονομασία του

Το Facebook πρόκειται να προχωρήσει σε «rebranding», κάτι που σημαίνει ότι ενδέχεται η ονομασία της μητρικής εταιρείας να αλλάξει καθώς προχωράμε στην εποχή του metaverse όπως την οραματίζεται ο CEO, Mark Zuckerberg.

Ενδεχομένως η νέα ονομασία να σχετίζεται και με τον κόσμο εικονικής πραγματικότητας, που δεν έχει ακόμα «μετουσιωθεί» σε προϊόν και έχει την ονομασία Horizon Worlds.

Λογικά, το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο θα διατηρήσει την ονομασία του, ωστόσο θα βρίσκεται υπό την «ομπρέλα» μίας νέας μητρικής εταιρείας, μαζί με τις εταιρείες Instagram, WhatsApp και Oculus στα πρότυπα της Alphabet, κάτω από την οποία βρίσκονται η Google και τα υπόλοιπα πρότζεκτ των Larry Page και Sergey Brin.

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα The Verge, το όνομα της μητρικής εταιρείας αποτελεί επτασφράγιστο μυστικό, με τα περισσότερα υψηλόβαθμα στελέχη του Facebook να μην το γνωρίζουν -εκτός από τον Mark Zuckerberg υποθέτουμε. Εδώ και καιρό, ο CEΟ του Facebook έχει κάνει γνωστό ότι επιθυμεί να μετατρέψει το Facebook σε μία εταιρεία metaverse ενώ πριν λίγες ημέρες ανακοινώθηκε ότι πρόκειται να γίνουν 10 χιλιάδες προσλήψεις υψηλής εξειδίκευσης στην Ευρωπαϊκή ήπειρο τα επόμενα πέντε χρόνια.

Οι εξειδικευμένοι μηχανικοί θα είναι προσηλωμένοι στον στόχο της ανάπτυξης του metaverse, ενός κόσμου εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας. Να θυμίσουμε ότι πριν από ένα μήνα περίπου, το Facebook σε συνεργασία με την εταιρεία Luxottica ανακοίνωσε τα γυαλιά επαυξημένης πραγματικότητας Ray-Ban Stories.

Επί του παρόντος δεν είναι σαφές πόσο καιρό το Facebook σχεδιάζει να αλλάξει την ονομασία του ωστόσο είναι σχεδόν βέβαιο ότι αυτή η εξέλιξη θα λειτουργήσει και ως αντιπερισπασμός από τις έρευνες που αντιμετωπίζει μετά τα τελευταία σκάνδαλα. Ένα πρώην στέλεχος του Facebook, αναλαμβάνοντας ρόλο πληροφοριοδότη για το Κογκρέσο και την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς των Ηνωμένων Πολιτειών αποκάλυψε έναν πραγματικό θησαυρό εσωτερικών εγγράφων και κατηγόρησε ευθέως το Facebook ότι επιλέγει «το κέρδος έναντι της ασφάλειας» των χρηστών του, κάτι που ο Mark Zuckerberg αρνήθηκε κατηγορηματικά.

Η Frances Haugen έκανε γνωστό επίσης ότι μετά από μία εσωτερική έρευνα του Facebook διαπιστώθηκε ότι το Instagram επηρεάζει αρνητικά την ψυχική υγεία των εφήβων και πως το Facebook απέκρυψε τα ευρήματα της έρευνας. Επίσης, καταθέτοντας ενώπιον της Γερουσίας, η Frances Haugen δήλωσε ότι το κοινωνικό δίκτυο λέει επανειλημμένως ψέματα για την πλατφόρμα του, για την «αποτελεσματικότητα των συστημάτων τεχνητής νοημοσύνης του και για τον ρόλο του στη διάδοση διχαστικών και ακραίων μηνυμάτων». Η Francis Haugen φαίνεται πως έχει πολλές ιδέες και προτάσεις για το τι πρέπει να αλλάξει με το Facebook ωστόσο είμαστε σίγουροι πως καμία από αυτές δεν έχει σχέση με την αλλαγή του ονόματός του.

Author

TechTV Greece

TechTV Greece