ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ

TechTV Greece

Γενικά

1. Μας ενδιαφέρουν μοναδικές και πρωτότυπες ιδέες. Κοινότοπες διαπιστώσεις και γενικές τοποθετήσεις που όλοι μας, ως αναγνώστες, έχουμε διαβάσει, δεν έχουν να προσθέσουν κάτι καινούργιο.

2. Όσα γράφονται είναι, στο βαθμό του εφικτού, τεκμηριωμένα και δίνονται παραδείγματα, όπου χρειάζεται, είτε από τα προσωπικά βιώματα του γράφοντος είτε από περιστατικά σε άλλες εταιρίες ή αγορές.

3. Τα κείμενα είναι γραμμένα αποκλειστικά για την techtv.gr, δεν έχουν δημοσιευθεί στο παρελθόν σε οποιαδήποτε μορφή σε άλλο μέσο.

4. Οι πιο αυστηροί κριτές των κειμένων είναι οι ίδιοι τους οι αρθρογράφοι. Τους καλούμε, κάθε φορά, να διαβάσουν το άρθρο τους αφού το ολοκληρώσουν. Αν δεν τους δημιουργεί καμία αίσθηση έκπληξης ή το βρίσκουν «επίπεδο» και αισθάνονται ότι «κάτι δεν πάει καλά» στη γλώσσα, στη δομή ή στο περιεχόμενο του, μάλλον έχουν δίκιο. Ένα άρθρο δεν πρέπει να γράφεται απλώς για να γράφεται, ο αρθρογράφος θα πρέπει να είναι 110% ευχαριστημένος με αυτό.

5. Σε κάθε περίπτωση, οι απόψεις που φιλοξενούνται στην αρθρογραφία της techtv.gr εκφράζουν αποκλειστικά και μόνο το πρόσωπο που τις δημοσιοποιεί.

Τι μας ενδιαφέρει και τι να προσέξετε

Μέγεθος κειμένου: Πάνω από 500 λέξεις

Ξεκάθαροι στόχοι και ξεκάθαρα  μηνύματα. Μερικές ερωτήσεις που βοηθούν τους αρθρογράφους μας να προετοιμαστούν για τη συγγραφή ενός άρθρου είναι:

  • Ποιοι είναι οι βασικοί στόχοι του άρθρου; 
  • Ποια είναι τα κύρια μηνύματα που θέλω να περάσω;
  • Γιατί κάποιος να επιλέξει να διαβάσει το άρθρο;
  • Τι θέλουμε να αποκομίσει περισσότερο;
  • Ποιο θα είναι το όφελος που θα έχει αφού το διαβάσει;

Συμβουλές / συμπεράσματα που να οδηγούν σε δράση. Ο γράφων καλείται να παίρνει θέση σε αυτά που γράφει. Οι επισημάνσεις κάποιων γεγονότων, τάσεων και περιστατικών δεν αρκούν. Μας ενδιαφέρει η τοποθέτηση του συγγραφέα και οι προτροπές που δίνει στους αναγνώστες να είναι πρακτικές και να μπορούν να εμπνεύσουν δράση για όσους ενδιαφέρονται.

Γράφουμε για εκείνα που γνωρίζουμε και όχι για όσα εικάζουμε. Η θεματολογία των άρθρων πρέπει πάντα να συνάδει με το αντικείμενο της εργασίας / απασχόλησης σας. Θεωρούμε ότι ο αρθρογράφος πρέπει να γνωρίζει, από πρώτο χέρι, το θέμα για το οποίο γράφει έτσι ώστε να είναι σε θέση να υπερασπίζεται τις απόψεις που εκφράζει, ακόμη και αν αυτές θεωρούνται καινοτόμες ή ακόμη και «τολμηρές».

Γράφουμε χωρίς «στρογγυλέματα».  Θέλουμε τον αρθρογράφο να παίρνει θέση και να μπορεί να την εκφράζεται με επιχειρήματα, σαφήνεια και ακρίβεια. Οι διαφορετικές απόψεις από την πλευρά των αναγνωστών είναι καλοδεχούμενες και ο διάλογος αυτών και των αρθρογράφων είναι απόλυτα επιθυμητός.

Αιχμηρό, ναι. Αγενές όχι. Ως συνέχεια του παραπάνω σημείου, μπορεί ο τρόπος γραφής να είναι αιχμηρός. Ωστόσο, η αιχμηρότητα δεν πρέπει να συγχέεται με την αγένεια και τη προσβλητικότητα, είτε αυτή αφορά σε μεμονωμένο πρόσωπο ή ομάδες ατόμων.

Θεωρητικά άρθρα και μεταφράσεις. Αυτά δεν έχουν θέση στην techtv.gr. Όπως αναφέραμε στην αρχή, η αναμασημένη τροφή δεν προσφέρει προστιθέμενη αξία στους αναγνώστες.

Το κοινό που απευθύνεται. Αν και ένα άρθρο στην techtv.gr μπορεί να διαβάζεται από πολλούς αναγνώστες διαφορετικού δημογραφικού και ψυχογραφικού προφίλ, αυτό που θα πρέπει πάντα να έχει κάποιος κατά νου όταν γράφει ένα κείμενο είναι ο άμεσα ενδιαφερόμενος που θα το διαβάσει. Αν για παράδειγμα, γράφει ένα άρθρο για πωλήσεις, έχει περισσότερες πιθανότητες να προσελκύσει αναγνώστες από το χώρο των πωλήσεων. Τους καλούμε να μπουν στη θέση τους, να γράψουν στη «γλώσσα» τους, ακόμη και αν αναπτύσσουν ένα σύνθετο θέμα.

Διαβάζεται ευχάριστα;  Ένα άρθρο θα πρέπει να κεντρίζει το ενδιαφέρον του αναγνώστη από τις πρώτες λέξεις, ακόμη και από τον τίτλο. Να τον πείθει, και αυτό πρέπει να το κάνει στην πρώτη παράγραφο, για το όφελος που θα έχει αν το διαβάσει, το κείμενο να έχει μια εύκολη ροή, με συνοχή και νοηματική σαφήνεια. Δεν είναι ανάγκη να χρησιμοποιούνται σύνθετες ορολογίες και βαρύγδουπες λέξεις. Αν ο αρθρογράφος πιστεύει ότι μπορεί να κάνει καλή χρήση του χιούμορ, αυτό είναι καλοδεχούμενο. Αν όχι, δεν υπάρχει λόγος να το ρισκάρει.

Προσοχή στην αυτοπροβολή / αυτοδιαφήμιση. Είναι θεμιτό να γίνεται αναφορά στην εταιρία που εκπροσωπεί ένας αρθρογράφος με σκοπό να επιδείξει την εμπειρία και τη τεχνογνωσία που υπάρχει σε κάποιον τομέα που σχετίζεται με το άρθρο. Ωστόσο, αν η προβολή της εταιρίας, των προϊόντων ή υπηρεσιών που προσφέρει, φτάσει σε σημείο υπερβολής, τότε οι αναγνώστες αποκτούν, δικαίως, την εντύπωση ότι το άρθρο έχει ως μοναδική σκοπιμότητα τη διαφήμιση. Σε αυτή την περίπτωση, η αξιοπιστία τόσο του αρθρογράφου όσο και της εταιρίας που εκπροσωπεί αλλά και της techtv.gr τίθενται εν αμφιβόλω και αυτό δεν συνάδει με την εκδοτική μας πολιτική.

Πώς σου φάνηκε;
+1
1
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0