BUSINESS

Σενάριο-βόμβα: Η OpenAI θέλει τον Chrome!

Σε μια απρόσμενη αποκάλυψη που τάραξε τον χώρο της τεχνητής νοημοσύνης και της διαδικτυακής αναζήτησης, στέλεχος της OpenAI δήλωσε ότι η εταιρεία θα εξέταζε το ενδεχόμενο αγοράς του Chrome browser της Google, εάν οι ρυθμιστικές αρχές υποχρεώσουν την Alphabet να τον πουλήσει για να αποκατασταθεί ο ανταγωνισμός στην online αναζήτηση.

Η δήλωση αυτή έγινε από τον Nick Turley, επικεφαλής προϊόντος του ChatGPT, κατά τη διάρκεια της πολύκροτης δίκης του Υπουργείου Δικαιοσύνης των ΗΠΑ εναντίον της Google, όπου εξετάζονται πρακτικές που ενισχύουν το μονοπώλιο της Google στη διαδικτυακή αναζήτηση και τις διαφημίσεις.

Η Google απέκλεισε συνεργασία με την OpenAI

Στη δίκη, αποκαλύφθηκε επίσης ότι η OpenAI είχε προσεγγίσει τη Google προτείνοντας συνεργασία για την ενσωμάτωση της τεχνολογίας αναζήτησης του Chrome στο ChatGPT, καθώς αντιμετώπιζε προβλήματα με τον πάροχο που χρησιμοποιούσε εκείνη την περίοδο. Η Google απέρριψε το αίτημα, επικαλούμενη ανησυχίες για την ανάμειξη ανταγωνιστών.

Προς το παρόν, η OpenAI χρησιμοποιεί το Bing της Microsoft για τις αναζητήσεις του ChatGPT. Όμως, σύμφωνα με τον Turley, η αξιόπιστη και ενημερωμένη αναζήτηση είναι κρίσιμη για την απόδοση του chatbot και η δυνατότητα να χρησιμοποιεί τεχνολογία όπως της Google θα ήταν τεράστιο πλεονέκτημα.

Το Υπουργείο Δικαιοσύνης και η μάχη για τον ανταγωνισμό

Η δίκη κατά της Google εστιάζει σε αποκλειστικές συμφωνίες με εταιρείες όπως η Samsung, οι οποίες διασφαλίζουν ότι η μηχανή αναζήτησης της Google είναι προεγκατεστημένη ως προεπιλογή στις συσκευές. Αυτές οι πρακτικές, σύμφωνα με τον δικαστή Amit Mehta, διατηρούν και ενισχύουν το μονοπώλιο της Google.

Ο Turley ανέφερε ότι η πρόταση του Υπουργείου Δικαιοσύνης να μοιραστεί η Google τα δεδομένα αναζήτησης με άλλες εταιρείες θα μπορούσε να επιταχύνει την πρόοδο του ChatGPT και να ενισχύσει την καινοτομία στον τομέα της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης (GenAI).

Η μάχη για το μέλλον της online αναζήτησης και του AI

Η υπόθεση αυτή αναδεικνύει το επικίνδυνο σημείο επαφής μεταξύ τεχνολογικών μονοπωλίων και τεχνητής νοημοσύνης. Εταιρείες όπως η Google, η OpenAI, η Microsoft και η Meta ανταγωνίζονται σκληρά για τον έλεγχο του τρόπου με τον οποίο οι χρήστες αλληλεπιδρούν με την πληροφορία, την αναζήτηση και τις AI εφαρμογές.

Η πιθανότητα να δούμε τον Chrome στα χέρια της OpenAI ίσως φαντάζει μακρινή, αλλά αποκαλύπτει τη στρατηγική σημασία των browser και των μηχανών αναζήτησης στο νέο τοπίο της τεχνητής νοημοσύνης.

Πώς σου φάνηκε;
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

Related posts

Προβάδισμα για την Tesla στη νέα εποχή

TechTV Greece

Η Nokia άλλαξε λογότυπο

TechTV Greece

Τα Netflix House Έρχονται στις ΗΠΑ το 2025: Όλες οι Λεπτομέρειες

TechTV Greece