Aν και διάρκειας μόλις 90 δευτερολέπτων, το trailer του Grand Theft Auto 6 συγκέντρωσε περισσότερες από 90 εκατομμύρια προβολές μόλις σε μία ημέρα μετά την ανάρτηση του στο YouTube, αντικατοπτρίζοντας ουσιαστικά την επιρροή του τίτλου και το τεράστιο ενδιαφέρον που υπάρχει. Τώρα επίσης, κατέχει και το ρεκόρ του «most-liked» trailer που δημιουργήθηκε για βιντεοπαιχνίδι στο YouTube με περισσότερα από 8,9 εκατομμύρια χρήστες να δίνουν το «thumbs up» στη δημιουργία της Rockstar Games την πρώτη ημέρα, κάτι που δείχνει ότι οι περισσότερες θεάσεις ήταν οργανικές παρά ad-based.
Ο προηγούμενος κάτοχος του ρεκόρ θέασης για το «δημοφιλέστερο, μη μουσικό βίντεο στο YouTube» ήταν ο γνωστός YouTuber, Mr. Beast με το βίντεο: «Every Country On Earth Fights For $250,000» που αναρτήθηκε τον Αύγουστο του 2023. Ένα στιγμιότυπο οθόνης που αναρτήθηκε στο Reddit μάλιστα, δείχνει ότι το ρεκόρ του Mr. Beast καταρρίφθηκε μόλις σε 13 ώρες, κάτι που αναμφισβήτητα δείχνει το τεράστιο ενδιαφέρον του κόσμου.
Το επίτευγμα πάντως παραμένει εντυπωσιακό ακόμα και αν συμπεριλάβουμε και τα μουσικά βίντεο. Μόνο δύο τέτοιου τύπου αναρτήσεις συγκέντρωσαν περισσότερες προβολές από το trailer του GTA 6 κατά τη διάρκεια των πρώτων 24 ωρών από την ανάρτηση τους. Και τα δύο μουσικά βίντεο προέρχονται από το Νοτιοκορεάτικο συγκρότημα BTS με τα βίντεοκλιπ για τα τραγούδια «Butter» και «Dynamite» να έχουν 108 εκατομμύρια και 101 εκατομμύρια προβολές. Όσον αφορά σε άλλα trailers παιχνιδιών, δεν έχουμε και ιδιαίτερα ακριβείς πληροφορίες για τα νούμερα των πρώτων 24 ωρών από την ανάρτηση τους στο YouTube και επομένως θα πρέπει να εμπιστευτούμε το Βιβλίο των Ρεκόρ Γκίνες ότι η νέα δημιουργία της Rockstar Games τα έχει ξεπεράσει. Παρακάτω μπορείτε να δείτε τις προβολές των trailer ορισμένων από τους δημοφιλέστερους νέους τίτλους:
- Elden Ring (Gameplay reveal) – 12 εκατομμύρια
- The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom (first look trailer στην έκθεση E3 το 2019) – 16 εκατομμύρια
- Starfield (teaser trailer) – 18 εκατομμύρια
- Cyberpunk 2077 (trailer στην έκθεση E3 το 2018) – 23 εκατομμύρια
- Super Mario Odyssey (παρουσίαση trailer για το Nintendo Switch) – 55 εκατομμύρια
- Battlefield 1 (πρώτο επίσημο trailer) – 71 εκατομμύρια
Να αναφέρουμε, ότι το πρώτο trailer του Grand Theft Auto V, ενδεχομένως του μοναδικού τίτλου που συγκρίνεται σε δημοφιλία με τον διάδοχό του, έχει σημειώσει 103 εκατομμύρια προβολές, και αυτές μία δεκαετία μετά την παρουσίαση του. Ενημερωτικά, 4 μέρες μετά την αρχική του κυκλοφορία, το trailer του νέου GTA έχει 133 εκατομμύρια views.
Δείτε το βίντεο: