Κατά τη διάρκεια του Mobile World Congress της Βαρκελώνης, η εταιρεία παρουσίασε τη νέα ταυτότητα του brand της και πρόκειται για μια πολύ μεγάλη αλλαγή. Παρελθόν αποτελεί η εμβληματική γραμματοσειρά και το “Yale blue” που καθόριζε το προηγούμενο λογότυπό της. Η εταιρεία υιοθέτησε αντ’ αυτού μια εμφάνιση που σύμφωνα με τον ισχυρισμό της είναι πιο σύγχρονη και ψηφιακή.
«Επικαιροποιούμε τη στρατηγική μας και ανανεώνουμε επίσης το εμπορικό μας σήμα ώστε να αντικατοπτρίζει αυτό που είμαστε σήμερα: ένας ηγέτης της τεχνολογικής καινοτομίας μεταξύ επιχειρήσεων που πρωτοπορεί στο μέλλον, όπου τα δίκτυα συναντούν το cloud», αναφέρει ο CEO της εταιρείας, Pekka Lundmark. «Στο μυαλό των περισσότερων ανθρώπων, εξακολουθούμε να είμαστε μια επιτυχημένη εταιρεία κινητών τηλεφώνων, αλλά δεν είναι αυτό που είναι η Nokia», δήλωσε ο Lundmark στο Bloomberg. «Θέλουμε να λανσάρουμε μια νέα μάρκα που εστιάζει πολύ στα δίκτυα και τη βιομηχανική ψηφιοποίηση, η οποία είναι κάτι εντελώς διαφορετικό από τα παλιά κινητά τηλέφωνα».
Άραγε αυτό είναι το τέλος ενός λογότυπου που τόσοι πολλοί άνθρωποι γνωρίζουν και αγαπούν; Όχι απαραίτητα. Ίσως να θυμάστε ότι η δραστηριότητα της Nokia γύρω από τα smartphones δεν αποτελεί μέρος της ίδιας της εταιρείας. Αυτό συνέβη με την καταστροφική εξαγορά του τμήματος Devices and Services της εταιρείας από τη Microsoft, ύψους 7 δισεκατομμυρίων δολαρίων, το 2014. Η Microsoft πούλησε με τη σειρά της την εταιρεία το 2016 στην HMD Global, μια εταιρεία που αποτελείται από πρώην στελέχη της Nokia, αποκτώντας τα δικαιώματα χρήσης του εμπορικού σήματος Nokia για smartphones και tablets. Στην πραγματικότητα, η εταιρεία ανακοίνωσε την τελευταία της συσκευή, το G22, μόλις μία ημέρα πριν από τη σημερινή ανακοίνωση, και όπως τυχαίνει, το εν λόγω τηλέφωνο διαθέτει το κλασικό λογότυπο της Nokia.