Μία νέα εμπειρία μπορούν πλέον να βιώσουν οι χρήστες των social media καθώς τα πρώτα «έξυπνα» γυαλιά είναι γεγονός, προσφέροντας πραγματικές δυνατότητες επαυξημένης πραγματικότητας.
Το Facebook κυκλοφόρησε τα πρώτα του «έξυπνα» γυαλιά, σε συνεργασία με την εταιρεία EssilorLuxotica, δημιουργό των Ray-Ban, κάνοντας έτσι ένα βήμα για την υλοποίηση του στόχου του μεγαλύτερου μέσου κοινωνικής δικτύωσης να προσφέρει πραγματικές δυνατότητες επαυξημένης πραγματικότητας στους χρήστες του.
Τα γυαλιά, με την ονομασία «Ray-Ban Stories», σε 20 διαφορετικά στιλ θα έχουν αρχική τιμή 299 δολάρια, σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters, επιτρέπουν στους χρήστες να ακούνε μουσική και podcast, να απαντάνε σε τηλεφωνήματα, να τραβάνε φωτογραφίες και βίντεο και να τα μοιράζονται με άλλους χρήστες του Facebook με τη βοήθεια μιας συνοδευτικής εφαρμογής.
Τα γυαλιά διαθέτουν δύο κάμερες, δύο μικροσκοπικά ηχεία, τρία μικρόφωνα και μικροεπεξεργαστή Snapdragon. Φορτίζονται μέσω καλωδίου USB-C σε περίπου έξι ώρες και, για τη χρήση τους, πρέπει να συνδεθούν σε λογαριασμό Facebook. Μπορούν να τραβήξουν έως 35 βίντεο των 30 δευτερολέπτων ή 500 φωτογραφίες, τα οποία στη συνέχεια μεταφορτώνονται ασύρματα στη συνοδευτική εφαρμογή, η οποία τα κρυπτογραφεί. Στη συνέχεια, μέσω του Facebook View, ο κάτοχος των γυαλιών μπορεί να μοιραστεί αυτό το περιεχόμενο με άλλους. Οι φωτογραφίες μπορούν επίσης να αποθηκευθούν στο τηλέφωνο του χρήστη εκτός της ειδικής εφαρμογής του Facebook.