Η Samsung φαίνεται πως εντείνει τις προσπάθειες της να εξασφαλίσει τα εμπορικά της σήματα και τις ονομασίες με εντυπωσιακό ρυθμό. Αυτό δεν αφορά μόνο προϊόντα που πρόκειται να παρουσιαστούν στο εγγύς μέλλον, αλλά και εκείνα που θα κυκλοφορήσουν έναν ή δύο χρόνια μετά, όπως τα πολυαναμενόμενα Galaxy S25 και Galaxy Z Fold7.
Η κορεατική εταιρεία έχει υποβάλει αιτήσεις για την κατοχύρωση εμπορικών σημάτων και ονομασιών για διάφορες κατηγορίες προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων έξυπνων δακτυλιδιών και γυαλιών επαυξημένης πραγματικότητας. Πρόσφατα, η ιστοσελίδα GalaxyClub αποκάλυψε αιτήσεις που κατατέθηκαν σε διάφορες χώρες, επιβεβαιώνοντας ακόμη και την ετοιμότητα της Samsung να προωθήσει το επόμενο μοντέλο, το Galaxy S24, ως ένα “AI Phone.”
Πρόσφατα, η Samsung υπέβαλε αιτήσεις σε αρμόδιες αρχές για να εξασφαλίσει τις εμπορικές ονομασίες “AI Phone” και “AI Smartphone.” Αν και οι ονομασίες αυτές μπορεί να θεωρηθούν περισσότερο γενικές, η εταιρεία δείχνει την πρόθεσή της να εκμεταλλευτεί τη “εμπορική δύναμη” της τεχνητής νοημοσύνης για την προώθηση των νέων προϊόντων της. Παρόλο που η κατοχύρωση αυτών των ονομασιών μπορεί να είναι δύσκολη λόγω της γενικότητάς τους, αποτελούν ένδειξη ότι η Samsung θέλει να καταστήσει το “AI” το κεντρικό στοιχείο της επικείμενης διαφημιστικής της καμπάνιας.
Σύμφωνα με πληροφορίες από το SamMobile, η Samsung επιβεβαίωσε τα σχέδιά της να επικεντρωθεί στην τεχνητή νοημοσύνη, ανακοινώνοντας τη “Εμπειρία Galaxy AI,” η οποία αναμένεται να κάνει ντεμπούτο με τα μοντέλα της σειράς Galaxy S24. Εκτός από το “AI Phone,” η εταιρεία υποβάλλει αιτήσεις για την κατοχύρωση άλλων εμπορικών σημάτων, όπως τα Magic Pixel, Flex Magic και Flex Magic Pixel, που αφορούν προϊόντα επαυξημένης πραγματικότητας, οθόνες smartphone και τηλεοράσεις. Επιπλέον, δίνεται έμφαση σε γυαλιά AR.
Με αυτές τις εξελίξεις, αναμένεται η σειρά Galaxy S24 να ενσωματώνει “on-device AI,” ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά που επιταχύνουν εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης. Εν τέλει, η Samsung εκφράζει την ελπίδα της να εξασφαλίσει και άλλα εμπορικά σήματα, ενισχύοντας έτσι τη θέση της στην αγορά και επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της στην καινοτομία και την τεχνολογία.